perjantai 2. huhtikuuta 2021

Pääsiäinen

 

 

            Mun pääsiäiset on ollu enimmäkseen semmosia että oon 

                syöny suklaamunia ja katellu (pääsiäis) leffoja. 😊

 

Joskus pienempänä musta oli tosi tylsää jäädä kotiin kun muut meni virpomaan. Meillä saatto käydä kylässä mun kummitäti ja sen perhe tai mun kummisetä niin sain virpoo niille mutta mun mielestä se oli tylsää. 😀

Sit jossain vaiheessa kun olin kasvanu, en ees halunnu mennä virpomaan. Ärsytti vaan se kun koko ajan soi ovikello. 😀 Nyt asun kerrostalossa missä asuu enimmäkseen aikuisia niin en ees tiiä kuinka moni käy virpomassa, varsinkin näin corona-aikana. Mulla on nyt ollu kiva pääsiäinen. 😊

Tein hoitajankaa alkuviikosta lammasta uunissa mut siinä tuli vähän mutkia matkaan kun en tienny oliko se ollu yöllä jääkaapissa. Olin kutsunu mun siskon perheen syömään. Mä ja mun sisko maistettiin sitä mut ei uskallettu syyä sitä jos se on pilalla ja se oli mun mielestä liian kuivaa ja sitkeetä joten heitin pois. Tykkäsin koulussa kun ruokana oli lammasta mut itsetehtynä ei onnistunu. Paistettiin sitten kanankoipia ja riisiä. 😊 Mä olin myös ostanu kaikille suklaamunat ja piilottanu ne niin oli kiva kun kaikki sai ettiä ne. 😊 Lapset oli ihan mielissään. 😀

Alkuviikosta mun hoitaja toi mulle niitten kodin läheltä pajunoksia niin koristelin niitä ja laitoin raeruohon kasvamaan. 😊 Nyt oonki syöny suklaamunia. 😊

Hyvää pääsiäistä kaikille! 😊





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti