perjantai 9. heinäkuuta 2021

10 000 lukijaa!

 

Eilen grillattiin mun perheenkaa ja juhlittiin mun uutta terassisohvaa ja sitä että tätä mun blogia on luettu yli 10 000 kertaa. Jotenki outoo aatella että en oo ees jutellu mun elämän aikana 10 000:lle ihmiselle ja nyt niin moni on käyny lukee mun juttuja netistä. 😍 Tää on tosi siistii! Kiitos kaikille ja jatkakaa samaan malliin! 😍💗

 

Alotin blogin kirjottamisen kaks ja puoli vuotta sitten. Alunperin olisin halunnu alkaa bloggaamaan jo 16-vuotiaana mut oli hyvä että en alottanu bloggaamista niin nuorena kun sillon postaukset ois voinu olla enimmäkseen vihasia tai surullisia. Sillon mua ärsytti se että musta tuntu että kukaan ei tykkää musta kun en voi kävellä ja oon hengityskoneessa tai jos ihmiset tuijotti mua kaupassa. Mietin että ''Miks ihmiset tuijottaa? No siks kun ne ei tiiä paljoo ihmisistä ketkä on pyörätuolissa ja hengityskoneessa eikä oo välttämättä ees nähny semmosia ihmisiä.'' Päätin että ''Haluun jakaa tietoo. Voi tehä vaikka mitä vaikka onkin pyörätuolissa ja hengityskoneessa, eikä tarvi jäähä neljän seinän sisälle. 😊 Päätin että alotan kirjottaa blogia sit ku oon 18. Sit kun olin 18 en kehannukkaan alkaa kirjottaa blogia. Mietin mitä äiti- ja muut mun perheenjäsenet sanoo mut kyllä nekin on tykänny lukee ja äitikin on kehunu mun postauksia. 😊 Vuoden aikana ajatus blogista kypsy ja joskus mietin että ''Mikä sen nimeks vois tulla?'' Katoin sillon Mustia leskiä. Siinä yks nainen kirjotti blogia minkä nimi oli Timantin muotoinen kyynel. Mun mielestä se oli kaunis nimi ja mietin ''Miten ihmeessä mä keksin mun blogille jonkun yhtä kivan nimen mut en kopioi sitä mistään?'' No sit nimi alko muotoutuu siitä kun olin 16-vuotiaana kirjottanu päiväkirjaa ja aattelin että kopioin niitä tekstejä tänne. En oo kuitenkaan kopioinu kun ekan postauksen ''Päiväkirja alkaa'' se vaikutti jotenkin tönköltä mun omasta mielestä niin päätin alkaa kirjottaa postauksia ite. Veeran päiväkirjat-nimeen oli toinenkin syy: Katoin nuorempana Carrien päiväkirjoja. Se oli mun lemppari sarja. 😍 Katoin joka jakson, uusinnan, uusinnan uusinnan ja joskus oli jopa niin että katoin mun tietsikalta alkujaksoja ja mun vieressä telkkarissa oli sarjan loppujakso. 😀

Toisena nimivaihtoehtona oli Taiteellista elämää. Halusin sen nimeks kun oon tykänny piirtää ja maalata kauan ja kyllähän tää liikuntarajoitteisen elämä on välillä yhenlaista taiteilua. Mietin jonkun aikaa että ''Kumman nimen mä laitan blogiin? Veeran päiväkirjat vai Taiteellista elämää?'' Sit päätin että ''Molemmat on mua, molempi parempi.'' 😀 Alotin sit kirjottaa blogia 19-vuotiaana. 

Loput te tiiättekin ja jos ette tiiä niin lukekaa vanhempia postauksia. 😊

Kiitos kun luette, lisää tarinoita on tulossa! 😊

 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti