Moi! Pitkästä aikaa!
Olin nuorena (n. 2011- 16) monesti trampalla makaamassa ja mun perheenjäsenet pomputti mua. Eräänä kauniina, aurinkoisena, lämpimänä kesäpäivänä olin mun siskonkaa meijän takapihalla, trampan vieressä juttelemassa tulevaisuudesta. Meillä oli pihalla muutamia apila-plänttejä ja puhe sit käänty jotenki että ''Neliapilat tuottaa onnea''. Aloin sit ettii ja löysin neliapilan meijän trampan alta. En saanu ite poimittua sitä nii me molemmat tehtiin toivomus. En kerro mitä me toivottiin mut näin jälkikäteen aateltuna se mun toive oli aika mahoton, ainaki osaksi. Jos neliapiloissa on taikaa, nii nyt ku miettii nii se taika meni mun siskolle. Mun siskon toive(et) on toteutunu ja aika lyhyellä aikavälillä neliapilan löytymisestä.😊
Toinen neliapila
Oon ollu jo monta vuotta kiinnostunu näyttelemisestä.
Alkusyksystä etin netistä pääsisinkö johonki teatteriin näyttelee, laitoin s.postia n. kolmeen teatteriin ja hoksasin että Teatteri Neliapila etti näyttelijöitä. Joskus syyskuun puolivälissä/loppupuolella me käytiin uuen prokkiksen tiedotustilaisuudessa ja siitä alko joka tiistainen 3,5h treenit. Eka tutustuttiin- ja improttiin porukankaa muutama viikko erilaisiin aiheisiin ja sit saatiin roolit tulevaan näytelmään. Hauskaa on ollu ja hyvä yhteishenki!😀 Ollaan vietetty pikkujouluja, tanssittu koreografinkaa, suunniteltu asuja puvustajankaa, ohjaaja on heittäny meille hyviä- ja joskus hölmöjäkin asioita jotka soppii näytelmään, välillä ollaan myös ite ehotettu jotain ideoita puheeseen-, liikkeeseen- tai asuihin liittyen.😊 Me tullaan näyttää tää esitys sit kesällä.😊
Päivitän tähän liittyen asioita varmaan ens talven- tai kevään aikana, täälä blogissa tai YouTubessa Corlunds_art_Taiteellista_elämää -tilillä. Paina YouTubessa mun tilin kohalla ''Tilaa''-nappia, se on ilmasta ja vie mun tulevaisuuden tavotteita etteenpäin, lisäks et missaa mun tulevia siistejä videoita!😊 (Oon lähössä lähiaikoina myös reissuun!😀) Pysyhän kuulosalla!😊
Kiva ku luit, palataan taas! 👋😊

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti