Hellurei kaikille, pitkästä aikaa!😊 Mä oon näyttelemässä Oulun kesäteatterissa!😀
Alotin näyttelemisen Teatteri Neliapilan uuessa prokkiksessa viime syksynä ja nyt ollaan siinä pisteessä että ollaan päästy esittää sitä jo monta kertaa Hupisaarten kesäteatterissa.😊
Joitaki vastoinkäymisiä on ollu, esim. mulla on ollu n. puolen vuojen aikana 2 keuhkokuumetta, jotkut on pelänny koskee mun kätteen että mua ei satu, osa on pelänny mun hengityskoneen putkee mun kaulassa että se ei lähe irti, on epäilty että mä en pysty laulaa ja on myös epäilty pystynkö mä tanssii pyörätuolilla, vaikka oon sanonu että ''Pystyn''. Ollaan mun hoitajienkaa näytetty mun teatterikavereille ja näytelmän ohjaajalle että putken laittaminen paikalleen on ihan helppoo ja pystyn heleposti hengittää yli 2 minnuuttia, jos putki vaikka irtois kesken tanssikohtauksen.😊
Roolit jaettiin joskus lokakuun lopussa - marraskuun alussa. Mulle- ja toiselle mun näyttelijäkaverille annettiin Polliisimestarin rooli ja kysyttiin että mitä oon mieltä. Sanoin että ''Nuorempana mä aina huusin (sanoin kovemmalla äänellä) mun perheelle eteisestä että ''Taas täälä on kengät eessä! Voiko joku siirtää?!'', nii yhesti mun veli sano että ''Veera vois mennä johonki armeijaan ku se aina huutaa''😃 nii kai tää on mulle luonnerooli😃''. Sit ku aikaa meni etteen päin nii aattelin että ''Melekeen kaikkien muitten roolit ois helepompia mulle ku tää'' ja ''En mä ossaa olla polliisimestari'' ku mulla ei oikeessa elämässä oikeen oo auktoriteettiä, mut meijän ohjaaja oli nähny harkoissa ja ilmeisesti kans ku mä oon joskus vitsillä mulkoillu mun hoitajalle, nii se ohjaaja halus että mä mulkoilen oikeen auktoriteettisenä polliisina siinä näytelmässä😃 + se meijän ohjaaja tykkäs mun näyttävistä-, tosi tuuheista- ja pitkistä ripsistä jotka varmasti näkkyy takarivviin asti.😃 Tuliha mulle sitte pari muutaki roolii, joista toine on Veijon Viettelijä.😀 Sekkää ei oo iha mun olone tyyppi, pitäny opetella flirttailua, mut hyvin mä vejän vaikka ite sanonki.😀
Kaikki mun näyttelijäkaverit-, koreografi-, puvustaja-, stylisti-, valokuvaaja-, bändi ja tekniikasta vastaava on ollu tosi kivoja😊💗 tästä jää hyvä muisto, ehkä näyttelen toistekki kesäteatterissa, saa nähä.😊
Näytelmä on kirijotettu Oulun murteeksi, joten osan piti opetella vuorosanojen lisäks sanomaan ne Oululaisittain ja määki oppiin lissää sanoja vaikka oonki palijasjalakanen oululainen😊 ja näytelmän kunniaksi kirijotinki tän ploki-jutun enemmän Oulun murteella ku ylleensä.😃
Näytelmiä meillä on ollu jo n. 2 viikkoo, kiirettä on pielly nii en oo kerinny palijoo somessa kirijottelemaan mut vielä kerkiää!😊 Meillä on näytelmiä vielä ens viikon ti 23.-28.6. sunnuntaihi asti Hupisaarten kesäteatterilla. Tulukaa vilikasemmaan jos kerkiätte, yksin tai porukalla! Liput löytyy Oululaisittain kirijotettuna Toripolliisin aikaan-nimellä Lippu.fi:stä. Tervetulua!😊
Niille ketkä ei vielä tiiä nii tievoksi että Toripolliisin aikaan on väliajan kans n. 2,5h kestävä musikaali-näytelmä, jossa on rento meininki, hyvvää huumoria ja palijo erilaisia hahamoja. Ylleisössä on katos melekeen ylimpään rivviin asti, lähellä on kioski josta voi ostaa kahavia, jäätelyä ja muita virvokkeita. Lisäks tästä meijän näytelmästä voi voittaa lahajakortin meijän yhteistyökumppaneitten liikkeisiin ja meijän näyttelijöittenkaa saa ottaa kuvia näytelmän jäläkeen!😊
Kerron tästä häppeningistä vielä lissää mun YouTube-videolla, jonka julukasen ens viikolla ku kaikki näytökset on näytelty.😊
Kiva ku luit!😊💗 Tillaa mun YouTube-kanava (se on ilimasta😀), seuraa mua Instassa ja TikTokissa jos halluut nähä lissää mitä mä hommailen! Kaikkee kivvaa on tulossa!😊 Heippa!👋😊
YouTube: Corlunds_art_Taiteellista_elämää
Instagram: Corlunds_art ja Taiteellista_elamaa
TikTok: Corlunds_art




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti