maanantai 14. syyskuuta 2020

Huono päivä

 

                                                       

 Jotkut on sanonu että kirjotan tänne vaan kivoja asioita tai kirjotan huonoista asioista positiivisesti.

Varokaa lukijat: Nyt tulee huonon mielen postaus. Tästä postauksesta tulee mieleen Netflix-sarja 13 syytä. Siinä Hannah äänittää 13 tarinaa videokasetille jotka aiheutti itsemurhaan. Tämä postaus sillä erolla että en oo tekemässä itsemurhaa.

 

Mulla on ollu paljon aikoja millon ei oo menny hyvin mut kukaan ei oo huomannu sitä. Tänään kaikki ne tuli kuin hyökyaalto kerralla päälle.

Oon törmänny netissä semmosiin ihmisiin, poikiin/miehiin, nuoriin/vanhoihin että ne tulee aluks juttelee ''Hei oot tosi kaunis, söpö, kiva ja hyvännäkönen. Nähtäskö joskus?''. Vastaan aina varautuneena riippuen henkilöstä ''Miks?'' tai ''Mitä me tehtäs?'' Sillon tosi monesti selviää että se toinen haluu vaan seksiä. Sanon että ''Ei kiinnosta''. Sit joskus tämmösinä tosi huonoina päivinä tulee mieleen että kaikki ne muutama poikaystävä ketä mulla on ollu ne on aina jättäny mut joko toisen takia tai ilman syytä.

Tänään mulla on ollu koko päivän huono mieli. Oltiin sovittu viikko sitten oikeestaan mun ainoon kaverinkaa että nähään tänään. Sovittiin eilen että se tulee tänään mun luo klo 16:00 ja lähtee klo 19:00. Ootin sitä tunnin ja se laittaa viestiä että vois tulla 15min päästä ja sen pitää lähtä 18:30 kun se menee toisen kaverin tupareihin. Mulla oli semmonen olo että oisin tarvinu kaveria mut aika ois jääny lyhyeks niin sanoin että ''Meni fiilis''. Tuli semmonen olo että jos lupaa toiselle kaverille että tulee vaikka pitäs olla munkaa niin ''Haluaako se edes alkaa mua?''. Sit vielä semmonen juttu että jotkut on yhteydessä muhun vaan sillon kun ne tarvii multa rahaa jota mä annan esim. mun pikkuveljelle siks kun se on mulle tärkee.

Tää ei koske äitiä tai mun siskoa tai sen lapsia. Tykkään ostaa vaatteita siskon lapsille. 💕  Joskus vaan kaikki tulee päälle yhtä aikaa.



Tämmöstä tällä kertaa.

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti