keskiviikko 23. syyskuuta 2020

Mun kesä (osa 2)

                                                   23.9. 

Tää blogin sivu on muuttunu joten kaikki ei ehkä oo ihan priimaa mut opettelen käyttää tätä. 😊 

 Oon käyny muutaman kerran leffassa. Asun tien toisella puolella Oulun Finnkinoa niin on kivaa kun voi käydä leffassa heti kun kerkee ja haluaa, eikä tarvi käyttää taksia. Me käytiin mun isosiskon ja sen pojan Benkunkaa leffassa kattoo Palomies Samia. Benkku täyttää joulukuussa 3v. En oo ennen käyny leffassa niin pienenkaa mut hyvin se jaksoi keskittyä kun täti osti herkkuja ja oli lemppari lastenohjelma. 😊 Palomies Sami oli yllättävän hyvä vaikka se onkin lasten leffa. 😊 Kävin sen jälkeen kattomassa Eden-leffan mut se ei ollu niin hyvä kun odotin. Kävin yhtenä viikonloppuna äitin ja pikkuveljenkaa kattoo Greenland-leffan. Kävin ostaa liput päivää aiemmin. Finnkinon lipunmyyjä sano että se on toimintaleffa niin mua vähän jännitti jos siinä on paljon ampumista mut ei ollu paha ja kannatti kattoo. 😊 Sit kävin kattoo vielä After we collided-leffan. 😊 Se on jatko-osa After-leffasta joka on yks mun lemppari leffoista. 😍😢 Näin tuon leffan mainoksen Youtubesta ja olin ihan innoissani, enkä malttanu oottaa että pääsen kattoo sen. 😀 Tää jatko-osa oli kans hyvä 😍😢 ja näyttäs siltä että siitä olis tulossa vielä jatko-osa. 😊 Sitä  odotellessa. 😊 Muutama viikko sitten käytiin vielä sirkuksessa hoitajan ja mun pikkuveljenkaa. Kaikki esitykset oli hienoja mut mulle jäi erityisesti mieleen miekannielijä, mies joka teetätti kissoille temppuja tosi notkee mies ja heppa. Pidettiin myös pari kertaa grillibileet mun luona perheen kesken. 😊 Otin välillä myös aurinkoa, piirsin ja maalasin. Perus kiva kesä. 😊

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti