tiistai 8. joulukuuta 2020

Itsenäisyyspäivä

 

 

                                       6.12. oli itsenäisyyspäivä.

Mulla ja mummulla on ollu monesti puhetta että menisin käymään siellä mut coronan takia on pitäny rajottaa. Soitin mummulle että ''Passaako jos tulisin käymään itsenäisyyspäivänä? Haluun antaa pienen jutun. 😊'' Menin sitten käymään mummulassa. 😊 Annoin mummulle sinivalkosia kukkia itsenäisyyspäivän kunniaksi. Mummulassa oli myös mun pikkuveli, iskän veli. sen lapset ja naisystävä. 😊 Olin laittanu sinivalkoset vaatteet ja kokeilin uutta luomiväriä mut se luomiväri olikin paljon pigmenttisempää mitä luulin niin se näytti että olin meikannu paljon. 😀 Moikkasin mun pikkuveljeä (meillä on hyvä huumorintaju) niin se sano että ''Mikä Suomineito se sinä oot? 😊'' Mä sanoin että ''No se just. 😀'' Sit aloin syömään ja muut lähti siitä vähän ajan päästä. Ruuaksi oli kinkkukiusausta, graavilohta, semmonen kylmä lohikastike ja jälkiruuaksi oli soppaa. 😊 Oli taas hyvää. 😋 Syönnin jälkeen otettiin musta, kukista ja mun meikeistä kuvia. 😊 Sit katottiin vähän linnanjuhlia ja lähin kotiin. 😊









2 kommenttia: