sunnuntai 24. joulukuuta 2023

Joulutarina

Mun lemppari joululeffa on Joulutarina ja tässä tulee nyt mun oma Joulutarina.

Olin n. 2v ja suht. vasta sairastunu aivokalvontulehukseen. Lähin mun hoitajan- ja perheenkaa käymään kotona että nään joulupukin.

Pääsin kotiin, mä ja mun siskot alettiin laulaa joulupukille nii joulupukki käänty eteisessä ympäri ja oli lähössä pois. Äiti meni pyytää että joulupukki jäis kuuntelee ku lapset laulaa mut ei kuulema pystyny kun mä olin näyttäny nii huonovointiselta ja lähti pois.

Sit toinen juttu:

Jollei Jouluna Ole Lunta - biisissä lauletaan 

No yks vähäluminen-/musta joulu meille tuli joulupukki lentäjän hattu päässä. 😀

 

Mä oon nyt tosi myöhässä mun suunnittelemasta jouluaikataulusta.

 
Mä olin pienempänä tosi innoissani joulusta niinku varmasti kaikki lapset. Meillä oli tosi monesti 2 joulukalenteria, 1 lelukalenteri ja 1 suklaakalenteri. Muistan ku mä ja mun sisko saatiin LPS (Littlest Pet Shop) - joulukalenterit, siinä 6- tai 9-luukusta näky semmonen kissa ''Little Petsi'' niinku sanoin sillon ja Ai Että ku oli vaikee oottaa siihen asti kun sai avata vaan yhen luukun per päivä. 😀 Sit vuosia myöhemmin elin joulua mun pikkuveljen kautta/mieliks. Sit vietin jouluu mun poikaystävänkaa mut sen jälkeen ku mun poikaystävä lähti (2019 keväällä) mulla on tuntunu että se lapsenmielisyys on alkanu jäämään pois. Mulla oli yks Jouluintoilija-hoitaja joka alotti jouluvalmisteluja jo syys-lokakuussa. Musta oli outoo alottaa jouluvalmistelut nii aikasin ku ite joutuin toppuuttelemaan itteä pienempänä että en oo nii innoissani. 😀 Se hoitaja kysy multa että ''Millon sä haet joulukuusen varastosta? 😊''. Aattelin eka että 15.12. mut sit päätin että sen voi hakee n. 15.11. ku se mun kuusi on pinkki ja siihen aikaan on jo pikkujouluja. 😊 Se hoitaja ei oo mulla enää töissä mut Perinne jatkuu. 😀
Nyt marraskuussa kävin hakee kuusen, valoja ja jotain joulukoristeita siks että mulla tulis joulufiilis ja pystyisin tekee kortteja ja joulu-tauluja muutaman ennen aattoa: No mehän alettiin harjottelee meijän tanssiporukan Pt-tanssiesitystä joulunäytökseenkin jo elokuun loppupuolella mut mulla ei oo ollu tarpeeks joulu-fiilistä korttien tai taulujen tekemiseen. Lopputulos on se että tein tällä viikolla 2 korttia niin nopeesti ku pystyin (toisesta en muistanu ottaa kuvaa) ja yhen taulun kans tulee kiire ku aion antaa sen joululahjaks. 😕😀 Sit oon suunnitellu että teen taulun ja maalausvideon Joulutarina-leffan kansikuvasta mut ne todennökösesti valmistuu vasta joulun jälkeen. 
 

En aio kuitenkaan stressata jos en jaksakkaan maalata niin nopeesti, pitää kuitenki pitää kiva ja rauhallinen joulu. 😊 Oon muuten tekemässä Joulu - / Joulun valmistelu - videon: kävin esim Konsta Hietasen joulukonsertissa, Kuumaa-keikalla, sain antaa niille molemmille mun tekemän muotokuvan 😍, asunnon järkkäystä, torttujen leipomista, tanssiesityksiä, pääsin ite tekee kynttilöitä 😍 ja blaa blaa blaa. 😀 Video tulee ku kerkeen editoida sen 😀 mut kannattaa tilata mun Corlunds_art YouTube-kanava (se on ilmaista) ja seurata mun Corlunds_art - ja Taiteellista_elamaa - Instagrameja nii saat ilmotuksen aina ku julkasen jotain uutta. 😊 
Oishan se mun seuraava haave jos saisin tuloja tubettamisesta, se avais mulle ovia moneen uuteen asiaan 😍 semmonen uuden vuoden toive.😊
 
Tässä vielä muutama kuva mun kotoa jälkeen joulujärjestelyiden. 
Kivaa ja Rauhallista joulua kaikille! 😊💗







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti