maanantai 1. huhtikuuta 2024

Aprillipäivä

 Hauskaa Aprillipäivää kaikille! 👋😀

Mä en yleensä keksi mitään aprillipiloja ja aika harvoin meen myöskään lankaan.

Olin yläasteella lähössä ruokalasta kun kuulin mun yhen opettajan yrittävän huijata yhtä mun luokan avustajaa. Ope sano avustajalle että ''Hei sulla on kengännauhat auki'' mut se ei menny läpi ku avustaja sano ''Älä yritä, mulla on tarranauhat 😀''. Sit seuraavana vuonna (koulun käytävillä ei oikeestaan ees kuulunu aprillipiloja) huijasin sitä samaa opea sen omalla vitsillä. Se tuli luokkaan ja sanoin heti että ''Hei sulla on kengännauhat auki'' ja Meni läpi! 😀  Mä kysyin että ''Miten voi olla mahollista että sä meet lankaan sun omaan vitsiin?! 😀'' ja sanoin vielä että ''Muistan kun yritit viime vuonna huijata tolla etkä onnistunu 😀''. Se ope sano mulle jotain että ''Hyvin huijattu 😀''. Olin aika ylpee itestä. 😊

 

 No sit toiseen huijaukseen.

Mun yks hoitaja ehotti (2-3v. sitten) että lähtisin toisen hoitajankaa kauppaan ja sit kesken reissun esittäisin että tyyliin mun hengityskone hajoo ja sen putket pitää alkaa vaihtaa kaupan käytävällä. Aattelin että se ois aika ilkee temppu ja en itekkään haluis että jouduttas vaihtaa koneen letkut kodin ulkopuolella ku ihmiset tuijottais.

Mä sit vähän muunsin lievemmäks tota vitsiä.

Oltiin mun kotona, aloin hengittää nopeemmin ja sanoin hoitajalle että  

''Tää kone ei pukkaa kunnolla, letkuissa on varmaan reikä''. Näyttelijän taidot meni täydestä 😀 mut se hoitaja suuttu mulle 😕 eikä uskonu vaikka sanoin että ''Se oli aprillipila 😊''. Pari päivää se hoitaja oli vähän närkästyny mulle, sit niillä hoitajilla oli vuoron vaihto ja se hoitaja sano että ''Alkuperäinen idea oli mun'' ja kerto että sen idea oli vielä pahempi nii sit sen jälkeen kaikki oli ok. 😊 

En oo kyllä sen jälkeen keksiny aprillipiloja. 😀 

 

Tuli just mieleen että ''Mua on myös aika harvoin yritetty aprillata, 1-2v. sitten yks mun hoitajista sano että ''Mietin että olisin huijannu sua mut en kehannu 😊 ku oot kuumeessa. 😕''. Ja (nyt ku alkaa miettii nii) mistähän se johtuu että oon monesti kuumeessa maalis-huhtikuun aikana vaikka yleensä en oo?''. No näihin aikoihin on paljon flunssaa ja influenssaa liikenteessä + kun kevät alkaa nii mulla tulee paljon maalausinspiksiä ja kun maalaan paljon nii rasitan mun kättä. Sanon sitä ''Rasitusflunssa''ksi joka ei tartu ja menee ohi levähtämällä. 😊


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti