tiistai 8. tammikuuta 2019



                                                           Mun päiväkirja alkaa:


                                                                    18.6.2017


 
''Kävin tänään kattoo Benjaminia torilla kun siellä oli grillimaisterikiertue.
Oon yrittäny piirtää Benjaminia Bad luck love-kuvasta mut en osannu niin aloin piirtää Shame on me-videosta kuvaa mikä on ollu jonkun albumin kansikuvana :) ja oon tehny sen joskus aikasemminkin mut siitä ei tullu kovin hyvä.
Benjamin oli ihan innossaan kun menin ottaa senkaa kuvaa. 
Se halas mua heti ja kysy että "Mitä kuuluu? 🙂
Mä sanoin että "Hyvvää 🙂" Sit Benjamin alko juttelee että "Mä oon nähny sut monesti ennenki" Mä sanoin että "Joo sä olit silloin  Ideaparkissa" se sano että "Joo se oli hyvä keikka. Etkö tullukki sillon sinne käytävälle ja otettiin kuva? 😊" mä sanoin että "Ei se oli Haukiputtaalla" se sano että "Niin oliki, siitä on kauan aikaa" mä sanoin että "Ja sitten Qstockissa 😊" se sano että "Niin oliki. Siitä on kans kauan ☺"
Sit näytin sen piirustuksen lyijykynätyönä ja vähän väritettynä ja sanoin että "Mä oisin antanu tuon sulle 😊 mut se jäi kesken 🙁 mut laitan siitä kyllä kuvan Instagramiin 😊" se sano että "Vähänkö hieno, mä haluun kyllä nähä tän sitten valmiina ihan niinku näin 😊
 
 
2016

2017

2017
 
mä sanoin että "Joo voin mä tuua sen enskerralla 😀
Sit se otti meistä kuvan ja halas vielä😊
Mua alko harmittaa kun en kattonu niitä kuvia siellä torilla kun mun puhelin ei ollu tallentanu niitä 😕 Me oltas voitu ottaa uus kuva kun näin sen vielä myöhemmin. ☺ No.. Enskerralla sitten uus kuva ja pitää varmistaa että se tallentuu.
Niin ja sainhan mä kuitenkin hyvän muiston ja se kuitenkin piti mun puhelinta kädessä. 😀 On mulla jo yks kuva Benjamininkaa niin eihän asiat oo huonostikkaan. ☺
Mä alan nukkuu, öitä.''
 
Nyt kun vertaan nuita piirustuksia niin huomaan mun kehityksen. Esim. 2017 vuoden piirustukset on parempia kuin 2016 vuoden piirustukset ja 2018 vuoden piirustukset on parempia kuin 2017 vuoden piirustukset ja maalaukset. ☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti